Dimitri from Paris on Prantsusmaa üks tuntuimaid muusikaprodutsente ja DJ’sid, kes oma pika tegutsemisaja jooksul saanud ametlikuks DJ-ks moemajadele nagu Chanel, Jean Paul Gaultier, Hermès ja Yves Saint Laurent ning maailmakuulsa Playboy Mansion-i kogumike autor. Tema muusikaliste mõjutuste juured on pärit 1970ndate funk ja disko helidest, mis kajastuvad tema kaasaegses house muusikas. Ühtlasi võib tema albumil „Sacrebleu“ kuulda sample’id 50- ja 60-ndate filmidest nagu „Breakfast at Tiffany’s“, „La Dolce Vita“ ja „The Party“, mis saavad kokku electro ja tänava hip hop’iga. Aastast 2003 on Dmitri in Paris teinud koostööd ka maailma ühe suurima tantsumuusika lable’iga Defected in the House. Lisaks, olles Playboy Mansioni üks peamistest DJ-dest, ilmus mullu,koostöös Bob Sinclair’iga, „Knights of the Playboy Mansion“.
Dimitri ei ole lihtsalt DJ, kes tantsitab läbiharjutatud settidega monotoonselt tuikuvaid humanoide. Samas, A-kategooria staaride (tol ajal veel mitte silikoonist) pepusid on ta tarretisena võnkuma pannud juba paarkümmend aastat. Tema muusikaline valik on hariv, nagu ka tema produtseeritav toodang. Daamid ja härrad, disco-house kuningas!
Mis teeb disko heaks?
Fakt, et päris inimesed mängisid päris instrumente, pannes muusikasse oma energia ja hinge.
Kas Sul on mingi eriline disko alaliik, mis meeldib? Palju sellest žanrist Sa leiad mittesobiliku?
Mulle meeldib päris ja aus muusika, kõik, mis pole toodetud müümiseks. See käib igasuguse muusika kohta.
Kui limiteeritud oled Sa muusikastiilide kuulamisel? Sa oled teinud kunagi ühe oma versiooni Rootsi loost?
Mulle pole kunagi meeldinud liiga vali või moonutatud muusika nagu heavy metal või mingi kommertslik electro. Kõik sellest väljapoole, kui meeldib, ei häbene.
Mis suhe on Sul vaikusega 24 tunni raames?
Ma väärtustan vaikust kõrgelt. Ei saa seda piisavalt, kahjuks, kuna ma elan väga kärarohkel Pariisi tänaval.
Kui tihti leiad Sa end stuudiost?
Stuudio on mu kodu ehk kui ma ei reisi, olen ma seal 50% päevast.
Sa pidid kunagi vinüüle ostma peokorraldajaga koos, et ta veenduks Sinu valiku sobivuses? Vastab see tõele?
Jah, see oli umbes 30 aastat tagasi, mil ma residendina ühes kohas mängisin. See oli hetk, mil ma lõpetasin DJ elukutse, et tegeleda produktsiooniga, kuni DJ-tamisest sai see, mis ta on täna.
Kui oluline on miksimine ja kui oluline on lugu ise?
Miksimine ei tohiks kunagi takistuseks saada. See peab olema midagi sellist, mis aitab lugudel voolata. Samas, minimaalne miksimine on vajalik, et ei tekiks ebakõla. Minu jaoks on kõige tähtsam lugu ise – õige lugu, õigel hetkel. Miksimine on teisejärguline.
On sul rääkida hea seik mõnelt Playboy Mansioni peolt?
Seda pead Hugh Hefnerilt küsima.
Oled sa Playboy jänkudega ühes mullivannis olnud? Mitu silikoontissi korraga ära mahtus?
Olin Playboy mullivannis sõpradega, mitte jänkudega.
On mõni staar, kellest sa varem ei hoolinud, sind positiivselt üllatanud?
Ma ei hooli hetkekski staaridest. Mind ei huvita staatus, vaid inimene. Staarid on liiga hõivatud, et olla keegi teine, kes nad tegelikult pole.
Parim elamus mängimisel? Parim lugu läbi aegade?
Miami Music Winter Conference hiilgeaegadel, 90-ndatel. Lugu: Change “The Glow of Love”
‘Dimitri from Paris’ esineb sel laupäeval klubis Hollywood, klubi 17. sünnipäeval!